יעל ארד מדליה : יש מדליה: ×”×’'ודוקא ירדן ×’'רבי זכתה בארד : אומרים שאי אפשר לשכוח את הפעם הראשונה.

שמעתי ברדיו שחיין שסיים שלישי באיזו תחרות . וכפועל יוצא מכך זו שהייתה תקווה שתנפק מדליות למשלחת הישראלית. לוחמת הטאקוונדו הביאה מדליה 10 לספורט הישראלי. אומרים שאי אפשר לשכוח את הפעם הראשונה. הספר הדיגיטלי יעל ארדעורך הקליפ:

שמעתי ברדיו שחיין שסיים שלישי באיזו תחרות . יש מ×
יש מ×"לי×": ×"×''ו×"וקא יר×"ן ×''ר×'×™ זכת×" ×'אר×" from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
אני גאה מאוד בספורטאים של נבחרת הג'ודו ובכל הספורטאים. בקיץ 1992 זכיתי במדליית הכסף בג'ודו . כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי. מדליית כסף באולימפיאדת ברצלונה 1992 (ג'ודו). עם פרישתה, פיתחה ארד קריירה בעולם העסקי והיא מתמחה ביזמות, פיתוח עסקי ואסטרטגיה . פרופ' אלון קורנגרין מהמרכז הרב תחומי למדעי המוח משוחח על ספורט, הצלחה והשגיות עם הספורטאית לשעבר ואשת העסקים יעל ארד. הספר הדיגיטלי יעל ארדעורך הקליפ: ''לא ראינו את שגיא האלוף''.

בקיץ 1992 זכיתי במדליית הכסף בג'ודו .

מדליית כסף באולימפיאדת ברצלונה 1992 (ג'ודו). וכפועל יוצא מכך זו שהייתה תקווה שתנפק מדליות למשלחת הישראלית. פרופ' אלון קורנגרין מהמרכז הרב תחומי למדעי המוח משוחח על ספורט, הצלחה והשגיות עם הספורטאית לשעבר ואשת העסקים יעל ארד. שלום רב, אני שמחה לארח אתכם באתר האינטרנט שלי שהוקם לציון 20 שנה לזכייתי במדליה האולימפית הראשונה לישראל. שמעתי ברדיו שחיין שסיים שלישי באיזו תחרות . מלחמות יעל ארד ומירי רגב: לוחמת הטאקוונדו הביאה מדליה 10 לספורט הישראלי. עם פרישתה, פיתחה ארד קריירה בעולם העסקי והיא מתמחה ביזמות, פיתוח עסקי ואסטרטגיה . אומרים שאי אפשר לשכוח את הפעם הראשונה. ידעתי שהתחרות הקבוצתית היא הסיכוי האחרון, ואין מצב שאני חוזר בלי מדליה. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי. ''לא ראינו את שגיא האלוף''. הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית, מדליית כסף.

אומרים שאי אפשר לשכוח את הפעם הראשונה. ידעתי שהתחרות הקבוצתית היא הסיכוי האחרון, ואין מצב שאני חוזר בלי מדליה. שמעתי ברדיו שחיין שסיים שלישי באיזו תחרות . מדליית כסף באולימפיאדת ברצלונה 1992 (ג'ודו). לוחמת הטאקוונדו הביאה מדליה 10 לספורט הישראלי.

חברת הנהלת הוועד האולימפי, יעל ארד: יעל וי×'וא: אר×
יעל וי×'וא: אר×" זכת×" ×'מ×"ליית כסף ×'×'רצלונ×" from images.one.co.il
''לא ראינו את שגיא האלוף''. וכפועל יוצא מכך זו שהייתה תקווה שתנפק מדליות למשלחת הישראלית. לוחמת הטאקוונדו הביאה מדליה 10 לספורט הישראלי. הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית, מדליית כסף. שמעתי ברדיו שחיין שסיים שלישי באיזו תחרות . יעל ארד משיקה אוטוביוגרפיה דיגיטלית. אני גאה מאוד בספורטאים של נבחרת הג'ודו ובכל הספורטאים. עם פרישתה, פיתחה ארד קריירה בעולם העסקי והיא מתמחה ביזמות, פיתוח עסקי ואסטרטגיה .

''לא ראינו את שגיא האלוף''.

ידעתי שהתחרות הקבוצתית היא הסיכוי האחרון, ואין מצב שאני חוזר בלי מדליה. חברת הנהלת הוועד האולימפי, יעל ארד: הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית, מדליית כסף. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי. הספר הדיגיטלי יעל ארדעורך הקליפ: פרופ' אלון קורנגרין מהמרכז הרב תחומי למדעי המוח משוחח על ספורט, הצלחה והשגיות עם הספורטאית לשעבר ואשת העסקים יעל ארד. זו כנראה הסיבה שלעולם לא נשכח את השם יעל ארד. מלחמות יעל ארד ומירי רגב: שמעתי ברדיו שחיין שסיים שלישי באיזו תחרות . יעל ארד משיקה אוטוביוגרפיה דיגיטלית. בקיץ 1992 זכיתי במדליית הכסף בג'ודו . אני גאה מאוד בספורטאים של נבחרת הג'ודו ובכל הספורטאים. לוחמת הטאקוונדו הביאה מדליה 10 לספורט הישראלי.

הספר הדיגיטלי יעל ארדעורך הקליפ: שלום רב, אני שמחה לארח אתכם באתר האינטרנט שלי שהוקם לציון 20 שנה לזכייתי במדליה האולימפית הראשונה לישראל. וכפועל יוצא מכך זו שהייתה תקווה שתנפק מדליות למשלחת הישראלית. זו כנראה הסיבה שלעולם לא נשכח את השם יעל ארד. לוחמת הטאקוונדו הביאה מדליה 10 לספורט הישראלי.

וכפועל יוצא מכך זו שהייתה תקווה שתנפק מדליות למשלחת הישראלית. יש מ×
יש מ×"לי×": ×"×''ו×"וקא יר×"ן ×''ר×'×™ זכת×" ×'אר×" from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
לוחמת הטאקוונדו הביאה מדליה 10 לספורט הישראלי. וכפועל יוצא מכך זו שהייתה תקווה שתנפק מדליות למשלחת הישראלית. זו כנראה הסיבה שלעולם לא נשכח את השם יעל ארד. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי. חברת הנהלת הוועד האולימפי, יעל ארד: מלחמות יעל ארד ומירי רגב: שלום רב, אני שמחה לארח אתכם באתר האינטרנט שלי שהוקם לציון 20 שנה לזכייתי במדליה האולימפית הראשונה לישראל. יעל ארד משיקה אוטוביוגרפיה דיגיטלית.

לוחמת הטאקוונדו הביאה מדליה 10 לספורט הישראלי.

כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי. חברת הנהלת הוועד האולימפי, יעל ארד: הספר הדיגיטלי יעל ארדעורך הקליפ: וכפועל יוצא מכך זו שהייתה תקווה שתנפק מדליות למשלחת הישראלית. יעל ארד משיקה אוטוביוגרפיה דיגיטלית. פרופ' אלון קורנגרין מהמרכז הרב תחומי למדעי המוח משוחח על ספורט, הצלחה והשגיות עם הספורטאית לשעבר ואשת העסקים יעל ארד. שמעתי ברדיו שחיין שסיים שלישי באיזו תחרות . עם פרישתה, פיתחה ארד קריירה בעולם העסקי והיא מתמחה ביזמות, פיתוח עסקי ואסטרטגיה . מדליית כסף באולימפיאדת ברצלונה 1992 (ג'ודו). ''לא ראינו את שגיא האלוף''. אני גאה מאוד בספורטאים של נבחרת הג'ודו ובכל הספורטאים. הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית, מדליית כסף. זו כנראה הסיבה שלעולם לא נשכח את השם יעל ארד.

יעל ארד מדליה : יש מ×"לי×": ×"×''ו×"וקא יר×"ן ×''ר×'×™ זכת×" ×'אר×" : אומרים שאי אפשר לשכוח את הפעם הראשונה.. ידעתי שהתחרות הקבוצתית היא הסיכוי האחרון, ואין מצב שאני חוזר בלי מדליה. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי. פרופ' אלון קורנגרין מהמרכז הרב תחומי למדעי המוח משוחח על ספורט, הצלחה והשגיות עם הספורטאית לשעבר ואשת העסקים יעל ארד. אומרים שאי אפשר לשכוח את הפעם הראשונה. הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית, מדליית כסף.

חברת הנהלת הוועד האולימפי, יעל ארד: יעל ארד. עם פרישתה, פיתחה ארד קריירה בעולם העסקי והיא מתמחה ביזמות, פיתוח עסקי ואסטרטגיה .